Reklamowy kalendarz – co trzeba wiedzieć?

Kalendarze firmowe są popularnym rodzajem gadżetu reklamowego. Głównie wyróżnia je wysoka funkcjonalność oraz efektywność, co jest jedną z najważniejszych cech produktu, który ma reklamować naszą firmę. Artykuły, które nie znajdują zastosowania i nie są w ciągłym użytku, nie realizują celów marketingowych.

Pod tym względem kalendarze reklamowe są trafnym wyborem. Kalendarze promujące firmę - co powinno się mieć świadomość tego? W pierwszej kolejności należy znaleźć wykonawcę. Wybrany przez nas producent kalendarzy powinien mieć doświadczenie a także odpowiednie zaplecze personale i techniczne do realizacji naszego zlecenia. Najczęściej na portalach firm poligraficznych znajdują się wizualizacje poprzednich realizacji, więc warto się z nimi zapoznać przed podjęciem ostatecznej decyzji. Jeżeli już wybraliśmy firmę, czas przystąpić do ustalania warunków. Warto dodać, że kalendarz reklamowy musi być głównie praktyczny i miły dla oka. Jest oczywiście nośnikiem treści promocyjnych, ale reklamowanie naszej firmy jest jedynie jednym z aspektów. O ile zamieszczona marketing będzie zbyt bezpośrednia i agresywna, może wywołać negatywny efekt. Zadbajmy zatem, by treści reklamowe były dość dyskretne, paradoksalnie właśnie takie najlepiej realizują cel marketingowy. Projekt szaty graficznej kalendarza powinien nawiązywać do identyfikacji wizualnej firmy. Jest to ważny detal budowania rozpoznawalności marki a także kreowania wizerunku firmy. W części przeznaczonej na nadruk na pewno powinny odnaleźć się elementy tożsamości wizualnej, czyli logotyp, nazwa albo inne znaki firmowe. Na prawdę bardzo często stosuje się również zdjęcia nawiązujące do działalności firmy. Po akceptacji projektu pozostaje ostatni odcinek, czyli produkcja określonego przez nas nakładu kalendarzy. Warto mieć na uwadze, by były to gadżety najwyższej jakości, które wywołają pozytywne emocje.
Sprawdź tutaj: aldo-kalendarze.pl