Praktyczny upominek dla klienta – kalendarz trójdzielny

Ważnym elementem działania każdej firmy jest reklama. Kampanie reklamowe firm są dość trudne i obejmują sporo elementów. Jednym z nich są gadżety reklamowe.

Jest to rozbudowana kategoria towarów, które są wręczane klientom osobiście lub przesyłane. Mogą być również rozdawane w takcie wydarzeń takich jak: piknik firmowy, targi branżowe, konferencja czy szkolenia pracownicze. Takie artykuły zawierają treść reklamową, która w podstawowej wersji ma postać logo bądź nazwy firmy. Najczęściej jest ona jednak bardziej złożona i składa się z grafiki i zdjęć. Takim popularnym gadżetem promocyjnym, szczególnie pod koniec roku, jest kalendarz trójdzielny dla firm. Warto zatem zaznajomić się z jego cechami. Kalendarz trójdzielny - o czym należy wiedzieć? Należy zacząć od jego struktury, która jest bardzo niepowtarzalna. Składa się on z kilku zasadniczych elementów. Górna część, nazywana główką, stanowi miejsce przeznaczone na nadruk, który może przybierać różne formy. O ile ma zareklamować, to często są to kalendarze trójdzielne z zdjęciami, które nawiązują do działalności firmy. Umieszczane jest także logo i w razie konieczności jakieś dodatkowe informacje dotyczące firmy, mogą to być przykładowo dane kontaktowe, choćby te najczęściej umieszcza się w stopce, czyli dolnej części kalendarza. Pod główką znajduje się kalendarium, czyli część kalendarza podzielona na trzy części. Są to, zaczynając od góry, miesiąc poprzedni, miesiąc aktualny i następny. Jest to układ, który jest nieprawdopodobnie użyteczny. Kartki z miesiącami zawierają sporo miejsca na notatki. A przy tym istnieje sposobność zaznaczania dokładnie sprecyzowanej daty za pomocą kolorowej ramki przesuwanej na przezroczystej nakładce. Firmowy kalendarz trójdzielny powinien być stworzony z najwyższą starannością. Właściwie każdy jego element musi być dopracowany. Jedynie wręczenie tak przygotowanego upominku przyniesie pożądany efekt.
Polecamy: zobacz gdzie możesz zakupić kalendarze trójdzielne z zdjęciami