Jak pozyskać nowych klientów

Miejsce, w którym pracownicy wykonują mnóstwo połączeń telefonicznych i właściwie przez cały dzień rozmawiają przez telefon do call center. Sporo firm ma swoje telecentra, w których telemarketerzy odbierają połączenia i je wykonują. Wykonywanie rozmów w celu pozyskania nowych klientów to telemarketing.

Nierzadko to jednak klienci kontaktują się z firmą telefonicznie i potrzebują coś załatwić. Swoje call center mają spore firmy medyczne i w ten sposób rejestrują klientów na badania. Korzystają z nich również firmy telekomunikacyjne. Serwisy napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych też realizowane są przez call center. Osoby, które pracują na call center sprzedażowym rozliczane są z tego, ile połączeń dziennie uda im się utworzyć i jak skuteczne one są. Właściwie każdy telemarketer otrzy muje podstawowe wynagrodzenie, ale dopiero premia sprzedażowa, która należy mu się za pozyskanych klientów to prawdziwy zysk. W wielu wypadkach nierzadko kilkakrotnie przekracza ona minimalną bazę. Niektóre duże firmy nie mają własnych telecentrów, korzystają z firm zewnętrznych. Oddają do ich dyspozycji własną bazę klientów i pracownicy call center do nich dzwonią z ofertą. Właściwie każdy klient musi wyrazić potwierdzenie na przedstawienie oferty przez telefon. Teoretycznie więc w takiej bazie są numery tych, którzy wyrazili wcześniej potwierdzenie na kontakt telefoniczny misją przedstawienia oferty marketingowej. Mogli to zrobić nieświadomie, np. rejestrując się gdzieś przy pomocy numeru telefonu - w serwisie społecznościowym albo na jakimś forum.
Więcej informacji: call center rzeszów.